24/11/2023

Transfer – een lekker nieuw departement!

Antwerpen, [24/11/2023] – Transfer blaast deze week twaalf verjaardagskaarsen uit. Daarom stelt de reclameregie vijf dagen lang, haar vijf verschillende thema’s voor. Met trots kondigt het team de lancering aan van haar nieuwe brand partnership departement: Mayo Media. Dit smakelijke departement zal zich focussen om op maat creatieve invullingen te voorzien voor haar partners.

Mayo Media zal dienen als onderdeel binnen het Transfer aanbod. Het Mayo-team zal enerzijds dankzij branded content de associatie tussen de zenders binnen haar portfolio en merken waarborgen. Daarnaast “pakt de mayonnaise” en organiseert het team op maat gemaakte events, die aansluiten bij de noden van de partner en in combinatie met UGC om zo merken te verbinden aan de laatste nieuwe filmreleases.

 

Julie Jeunen, Marketing en Brand Partnership Manager, en Eline de Chaffoy, een ervaren Marketing en Brand Partnership Planner, vormen dit dynamische en creatieve duo. Samen organiseerden ze verschillende exclusieve screenings voor films zoals The Menu en Barbie, waar klanten werden ondergedompeld in de volledige filmbeleving. Verder is Mayo Media een perfecte link voor een samenwerking met themazenders. Sport, business, kids, natuur, etc zijn enkele van de onderwerpen binnen het Transfer-portfolio. Zo’n partnerships zorgen voor krachtige branded content, zoals publi-reportages en allerlei billboardmogelijkheden.

 

De oorsprong van Mayo Media is niet ver te zoeken: “verschillende ingrediënten maken de perfecte saus en verschillende partners maken de perfecte mediamix”, zo klinkt het. Deze smeuïge context vormt de kern van Mayo Media’s visie om een aantrekkelijke connectie te creëren tussen partner, content, mediakanaal en publiek.

 

Stefan Hougaerts, Sales Manager bij Transfer, benadrukt: “Mayo Media staat klaar om de norm te herdefiniëren als het gaat om creatieve partnerships en het creëren van onvergetelijke ervaringen. We geloven sterk in de kracht van presentatie en samenwerken. In het verleden deden we dit al; kijk naar de voorbeelden van de Universiteit Antwerpen of Venbahn. We zijn dan ook vastbesloten dat Julie & Eline simpelweg fantastische verhalen zullen schrijven met onze adverteerders“.

 

Met Mayo Media belooft Transfer een frisse en boeiende benadering voor merken om zich te verbinden met hun doelgroepen via creatieve content en onvergetelijke ervaringen.

 

Meer weten? Raadpleeg de website voor meer informatie: www.mytransfer.be.

 

 

_________________________

 

Over Transfer

Transfer is de reclameregie voor thematische televisie, digitale video en bioscoop, zowel in het noorden, als het zuiden van België. Transfer vertegenwoordigt de advertentieruimte voor o.a. 13ème Rue, C8, Cartoon Network, Disney Channel, Disney Junior, Eclips TV, Eleven Sports, Eleven Pro League, Kanaal Z / Canal Z, Ment, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Nick Jr, Studio 100 TV, Star Channel, SYFY, & Xite. Sinds 2021 commercialiseert Transfer de verschillende cinemacomplexen onder UGC België. Danzij de overname van 21st Century Fox door Disney in 2019, is The Walt Disney Company hoofdaandeelhouder van Transfer. In samenwerking met Precise.TV en The Walt Disney Company voorziet Transfer advertentiemogelijkheden op YouTube. Raadpleeg de website voor meer informatie: www.mytransfer.be.